סלט עוף תאילנדי שהכי כיף לאכול עם אורז, בדיוק כמו בשווקים בתאילנד😍
מצרכים:
לעוף המטוגן-
4 יח׳ סטייק פרגית
1/2 כוס קמח לבן
1/4 כוס קמח אורז
כפית מלח
ביצה טרופה
שמן לטיגון
לסלט-
2 גזר חתוך לג׳ולאנים בעזרת קולפן או מנדולינה
חופן עלי נענע
חופן עלי כוסברה
2 בצל שאלוט פרוס דק
3 כפות אורז קלוי
לאורז קלוי (קאו קואה)
1/2 כוס סטיקי רייס
על מחבת יבשה קולים את האורז עד שהוא זהוב לגמרי במשך 6-7 דקות
כותשים או טוחנים במטחנת תבלינים לאבקה לא טחונה מידי.
לרוטב-
3 שיני שום
1/2 כפית צ׳ילי יבש טחון (אפשר יותר)
2 כפות סוכר דקלים
2 ליים סחוט
5 כפות פיש סוס
אורז יסמין מבושל להגשה
אופן ההכנה-
מניחים במגש את הגזר, שאלוט, נענע וכוסברה.
מצפים היטב את העוף בביצה טרופה ומלח ואז מצפים בתערובת הקמח לכיסוי מלא.
מטגנים בשמן עמוק להזהבה ופורסים את העוף לרצועות
ומוסיפים למגש עם הירקות יחד עם האורז הקלוי
מכינים את הרוטב במכתש ועלי יוצקים אותו על כל מרכיבי הסלט ומערבבים היטב.
מגישים בצלחת עם אורז וטורפים🫶🏼