- היי חבריםבואו נכין יחד מתכון לסלט כיפי שהוא מתאים להכל- גם לארוחת ערב, לבראנת׳ כיפי או אפילו לשבת בבוקר!
סלט ואבוקדו חמצמץ וכיפי עם טורטיה קריספית!מצרכים:
- טורטיה – 4 טורטיות
- פאקוס/ מלפפון – 1 יחידה
- צנוניות – 4-5 קטנות
- צ׳ילי אדום – 1 יחידה
- בצל סגול – 1/2 יחידה
- אבוקדו בשל אך לא רך מדי – 2 יחידות
- עלי כוסברה מופרדים – חופן
- לימון סחוט – 1
- שמנת חמוצה – 1 גביע
- עגבניה – 1
- שמן זית
- מלח
- פלפל שחור
אופן הכנה:
מגלגלים את הטורטיות לגליל ופורסים, מניחים את רצועות הטורטיה על גבי מגש עם נייר אפיה, מזלפים שמן זית מערבבים אותן ומשטחים על התבנית ומכניסים לתנור על 180 מעלות למשך 8-10 דקות. מצננים מעט ובעזרת הידיים מפרקים לשבבים.
חותכים פאקוס/מלפפון לקוביות קטנות מבלי להשתמש בליבה.
את הצנוניות חותכים לקוביות קטנות.
פורסים צ׳ילי אדום דק.
בצל סגול קוצצים לקוביות קטנות.
קולפים אבוקדו וחותכים לקוביות.
מניחים את הירקות בקערה ומוסיפים את עלי הכוסברה.
מתבלים בשמן זית, מלח, פלפל שחור ולימון סחוט.
מוסיפים חלק מהטורטיה ומערבבים.
מניחים על גבי צלחת הגשה שמנת חמוצה ומסדרים בתחתית הקערה, מניחים מעל את הסלט, סוחטים מעל הסלט זרעי עגבניה, זילוף שמן זית מעל הכל ומניחים עם מעט מהטורטיה מעל.